середу, 11 червня 2014 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - …
1. Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
2.  Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
3. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
4.  Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
5. Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
6. Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
7. Внесли зміни в План вивчення теми;
8. Критично оцінили, чого вони навчилися;
9. Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар